سیاره ی من

به سیاره ی من خوش آمدید :)

سیاره ی من

به سیاره ی من خوش آمدید :)

سیاره ی من جایی است که من در آن زندگی میکنم ، در آن قدم میزنم ...
هر گلی بخواهم در آن میکارم.
هر ساختمانی بخواهم در آن میسازم.
هر موجودی که بخواهم در آن خلق میکنم.
آری اینجا سیاره ی من است ...
به سیاره ی من خوش آمدید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

سرآغاز

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۶:۵۵ ب.ظ

بنام خدا

اول از همه بنابر اصول کار باید یه توضیح مختصر در مورد این وبلاگ بدم ( از این قسمتش بدم میاد ) همونجور که از اسمش مشخصه اینجا سیاره ی منه اگرم توجه کنید هم آدرس هم توی قسمت توضیحات و هم اون بالا نوشتم ...
سیاره ی من یعنی جایی که هرچه بخواهم میتونم بنویسم وقرار بدم هرکیم اعراض داره بلاااااک میشه خخخخ .
اولش تصمیم داشتم که یادداشت های روزانه ، سخن بزرگان ، مطالب اموزنده قرار بدم اما دیدم تو این جور مسائل سایت های قدرتمند تری هست  پس کار من به چشم نمیاد واسه همین تغیر دکوراسیون دادم و قراره از خاطرات روزانه و خاطرات گذشته بگم . اونایی که حالت طنز دارن و خنده دارن.
و از پشت همین تریبون اعلام میکنم که تمام خاطرات نوشته شده راسته . اصلا آقا دروغ تو کار ما نیست . دروغگو دشمن خداس....
فک کنم در همین حد کافی باشه -_- 
در خانه اگر کَس است یک حرف بس است :)

۹۸/۰۲/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
صاحب سیاره :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی